Probleemloos de administratie bijhouden, bankafschriften inlezen, online factureren en btw-aangifte doen. U doet het voortaan makkelijk zelf. Samen met SnelStart! Met inKaart heeft u snel uw boekhouding op orde en zijn veel handelingen geautomatiseerd. Zo houdt u meer controle én inzicht in uw financiële administratie.
InKaart biedt flink wat handige oplossingen die u veel werk uit handen nemen en het ook uw boekhouder of accountant een stuk gemakkelijker maken. Dat bespaart u tijd en geld.
Met de automatische bankkoppeling worden mutaties rechtstreeks opgehaald bij uw bank (Rabobank, ING, ABN AMRO, Knab, SNS en Triodos) en in de administratie verwerkt. Bij de overige banken kunt u afschriften eenvoudig handmatig inlezen. U kunt betaal- en incasso-opdrachten klaar zetten, uw klanten online laten betalen en gepersonaliseerde facturen online aanmaken en versturen. InKaart berekent uw btw-aangifte voor de Belastingdienst.
InKaart biedt u ook de mogelijkheid om uw boekhouder of accountant online mee te laten kijken in uw administratie. Zo kunt u snel schakelen en de juiste beslissingen nemen.
Handig onderweg werken met SnelStart? Download de app!
Stap nu in en profiteer van alle voordelen!
- Gemakkelijk en onbeperkt factureren
- Automatisch inlezen bankafschriften
- Werken met voorraadaantallen
- Koppeling met webshops mogelijk
- Btw- en ICP-aangifte
- Online betaling van uw klantfacturen via Mollie
- Overzichtelijk financieel dashboard
- Online samenwerken met uw accountant
- Meerdere administraties mogelijk
- Overal online beschikbaar
- Tijd en kostenbesparend
- Lage abonnementskosten