SnelStart Accountant biedt administratie- en accountantskantoren alles wat nodig is om goed en adequaat te kunnen werken. Alle functionaliteiten van SnelStart staan in dit pakket tot uw beschikking. Uitgebreid boekhouden, makkelijk online samenwerken met uw klanten en volop mogelijkheden om uw administraties vergaand te automatiseren.
Met SnelStart werkt u eenvoudig samen met uw klanten op de manier die u prettig vindt. Samen bepaalt u de taakverdeling. Ondernemers kunnen zelf factureren en bijvoorbeeld bonnetjes en inkoopfacturen verwerken. U kijkt mee, controleert en corrigeert waar dat nodig of wenselijk is. Zo blijft er meer tijd over voor goede advisering en de afhandeling van bijvoorbeeld de btw-aangifte of jaarafsluiting.
SnelStart beschikt over een uitstekende klantenservice waarvan u, én uw klanten, gratis gebruik kunnen maken. Komt u er met de klantenservice van SnelStart niet uit? Wij helpen u graag verder met uw vragen over de mogelijkheden van SnelStart.
Na het volgen van een training krijgt u een SnelStart-certificaat en uw kantoor wordt vermeld op de website van SnelStart.
Stap nu in en profiteer van alle voordelen!
- Meest complete SnelStart-pakket beschikbaar
- Makkelijk online samenwerken met uw klanten
- Slimme en uitgebreide zoekmogelijkheden voor efficiënte controle
- Snel periodevergelijkingen en -balansen maken
- Uitgebreid accountantsdashboard met overzicht btw-statussen
- Transitorische posten boeken
- Onbeperkt en gratis gebruikers toevoegen
- Meer tijd voor controle en advies
- Verstevigen klantrelatie
- Aantrekkelijk lage abonnementskosten