SnelStart Accountant
SnelStart Accountant biedt administratie- en accountantskantoren alles wat nodig is om goed en adequaat te kunnen werken. Alle functionaliteiten van SnelStart staan in dit pakket tot uw beschikking. Uitgebreid boekhouden, makkelijk online samenwerken met uw klanten en volop mogelijkheden om uw administraties vergaand te automatiseren.
Met SnelStart werkt u eenvoudig samen met uw klanten op de manier die u prettig vindt. Samen bepaalt u de taakverdeling. Ondernemers kunnen zelf factureren en bijvoorbeeld bonnetjes en inkoopfacturen verwerken. U kijkt mee, controleert en corrigeert waar dat nodig of wenselijk is. Zo blijft er meer tijd over voor goede advisering en de afhandeling van bijvoorbeeld de btw-aangifte of jaarafsluiting.
Er is geen gelimiteerd aantal gebruikers van SnelStart Accountant: al uw medewerkers maken gratis gebruik van SnelStart. Na het volgen van een training krijgt u een SnelStart-certificaat en uw kantoor wordt vermeld op onze website.
Premarc advies helpt u en uw klanten met opstarten
Wij kunnen uw klanten volledig ondersteunen tijdens het opstarten van SnelStart. Hierbij combineren wij graag uw wensen met die van uw klanten. Wij voorzien uw klanten van basisbestanden inclusief factuurlayouts. Wij kunnen voor uw klanten eventuele bestaande debiteuren en crediteuren evenals artikelen importeren. Wij zorgen ervoor dat de artikelen goed worden ingedeeld in artikelgroepen zodat uw klanten goede managementinformatie tot hun beschikking krijgen.
Extra service
Wij zijn ook in staat administraties van bestaande klanten opnieuw in te richten evenals het opschonen van oude boekjaren en splitsen van administraties. Daarnaast hebben wij mogelijkheden om auditfiles uit diverse administratiepakketten om te zetten naar SnelStart. Wij hebben diverse (boekhoudkundige) koppelingen met webshops en slimme tools voor het importeren van journaalposten. Zie https://snelkoppeling.eu/accounting voor producten die van meerwaarde kunnen zijn voor u of uw dienstverlening.